The good, the bad and the fuuuugly

Så, vi ta och börjar dagen med en positiv tanke. Det är faktiskt onsdag idag, så med fredagen ledig innebär det att det är näst sista arbetsdagen innan helg igen. Härligt! Att jag dessutom har 27 arbetsdagar kvar till semestern gör mig inte heller särskilt ledsen. Den närmar sig!

På en lite sämre not så är jag förkyld, har allergiproblem och är allmänt trött. Rekommendationen från sambo var att jag skulle stanna hemma (igår somnade jag nämligen en timme det första jag gjorde efter hemkomst och sen låg jag och mådde kasst resten av kvällen), men eftersom vi imorgon är underbemannade så måste jag ta mig i kragen och bita ihop. När jag är döende kan jag ligga hemma och kvida, tills dess är det arbete som gäller.

Och på the fugly note (och för den som undrar fugly = ihopskrivning av fucking ugly)... Ja, det ska väl vara mitt hår som står rätt ut.

I övrigt så är jag lite... Jag vet inte riktigt vad man ska kalla det. Får ta en konversation med sambo och se vad som kan göras åt saken. Vi får se vad som händer.

/S


Kommentarer
Postat av: susanne

Hm, vad står sista stycket för egentligen? Hur mår du vännen?

2011-06-24 @ 11:15:00
URL: http://susannelundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0