Dag 18. Min favoritfödelsedag

Suck, jag vet inte. Favorit hit och favorit dit. Vad är det här för frågor egentligen? Jag blir lite frustrerad, det känns som om dom är skapade för folk som lyckas komma ihåg saker.

Min favoritfödelsedag? Ja, jag vet inte. De senaste åren har jag inte ens firat min födelsedag. Årets födelsedag spenderades i en bil från Hälsingland till Göteborg, 10 timmar konstant (förutom ett snabbt stopp i Torsby för pizza).

Det brukar normalt sett föregås av minst en månads tjat om vad jag vill ha i födelsedagspresent, och jag har i vanlig ordning ingen aning. Jag blir glad för i princip vad som helst, så länge det inte är tal om köksapparater som insinuerar att jag faktiskt tycker om att stå och laga mat dag ut och dag in. Blir hellre bjuden på restaurang någonstans och därmed slippa laga mat en dag.

Missförstå mig rätt, det är kul med prylar, men någon måtta får det väl vara. Då ska det i alla fall vara en rolig pryl och inte typ en elvisp.

Nä, nu måste jag jobba.

xoxo
/S


Kommentarer
Postat av: Susanne

Typ, en elektrisk korkskruvsöppnare eller en bakmaskin eller en juciepressare....

2011-01-20 @ 19:08:47
URL: http://susannelundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0